هدایت الله جمالی پور روز یکشنبه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در شهرری به خبرنگار ایرنا گفت: برجام افتخار بزرگی برای ملت ایران است که نشان داد هر جا اتحاد، همدلی، انسجام و وحدت مسئولان و نخبگان باشد، می توان کارهای بزرگی را در عرصه داخلی و بین المللی انجام داد.
وی با بیان اینکه امروز مهمترین نگرانی ملت ایران تفرقه، اختلاف و قدرت طلبی برخی افراد و مسئولان در داخل کشور است، اظهار داشت: امروز همه باید زیر سایه رهبری به دنبال توسعه کشور باشیم و از هر گونه سنگ اندازی، تخریب و تضعیف ارکان نظام اجتناب کنیم.
جمالی پور با بیان اینکه ملت بزرگ ایران هرگز از تهدید های تو خالی دشمنان خارجی ترسی ندارد، افزود: امروز عزت، اقتدار و قدرت ایران اسلامی در سایه وحدت داخلی تمامی عناصر انقلاب محیا می شود.
وی به حضور پر شور مردم ایران و شهرستان ری در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و افزود: ملت بزرگ ایران در 39 سال گذشته با حضور خود در صحنه های مختلف نشان دادند که پیوسته پشت نظام و رهبری هستند و این امر حکایت از تثبیت جایگاه نظام اسلامی ایران در میان مردم دارد.
جمالی پور در ادامه به مشکلات مردم در حوزه های اقتصاد، اشتغال و معیشت اشاره کرد و گفت: مردم با حضور پر رنگ خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که به رغم تمام تنگناهای اقتصادی همچنان پای شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی و نه شرقی و نه غربی خود هستند.
وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران در عرصه بین المللی دارای اصول، منش و روش خاص خود است، بیان کرد: ملت بزرگ ایرن با سیاست درست و اصولی خود به تمامی جهان ثابت کرد که جمهوری اسلامی ایران خواستار ارتباط موثر مبتنی بر عدالت با تمامی کشورهای جهان به جز اسرائیل است.
جمالی پور حضور ایران در صحنه های بین المللی و منطقه ای را باعث صلح، آرامش و ثبات دانست و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان به دور از هر گونه جدال و جنگی به دنبال ثبات و آرامش تمامی کشورهای است.
راهپیمایی 22 بهمن شهرری ساعت 10 صبح امروز از مقابل کانون سمیه واقع در خیابان فدائیان اسلام آغاز و تا میدان بزرگ شهرری ادامه داشت، راهپیمایان با دادن شعارهای 'مرگ بر آمریکا'، 'مرگ بر اسرائیل' مراتب انزجار خود را از این قدرت های فاسد به جهانیان نشان دادن و در آخر با خواندن بیانیه و آتش زدن پرچم آمریکا و اسرئیل به راهپیمایی خود خاتمه دادند.
3218/6003
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه ** انتشار: روح الله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.