به گزارش ایرنا، کلنگ احداث فرهنگسرا ، بوستان روستایی و ساختمان چند منظوره دهیاری و شورای اسلامی این روستا روز شنبه در روستای قشلاق جیتو از توابع بخش مرکزی قرچک بر زمین زده شد.
فرماندار قرچک در حاشیه این مراسم گفت: پروژه فرهنگ‌سرا با اعتباری بالغ‌بر یک و نیم میلیارد تومان در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع کلنگ‌زنی شد و امیدواریم در هفته دولت به بهره‌برداری برسد.
مرسل پور بیان کرد: پروژه ساختمان چندمنظوره دهیاری و شورای اسلامی روستای قشلاق جیتو نیز بااعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع با سه طبقه در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید تا شاهد رشد و توسعه در این روستا باشیم.

*دیدار معاون رئیس جمهور با خانواده شهدا در شهرستان قرچک
معصومه ابتکار که امروز برای افتتاح چند پروژه عمرانی به شهرستان قرچک سفر کرده است، با حضور در روستای قشلاق جیتو با خانواده شهید حسین لاله از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس این شهرستان دیدار و از ایثار و از خودگذشتگی آنان تقدیر کرد.
ابتکار در این دیدار گفت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت خون هزاران شهید و ایثار و از خودگذشتگی خانواده آنان به دست آمده و همه مردم و مسئولان وظیفه دارند تا راه شهیدان را ادامه دهند.
وی افزود : خانواده معظم شهدا در راه اعتلای ارزش های اسلامی تمام هستی خود را فدا کردند و مسئولان وظیفه دارند تا با خدمت رسانی به مردم ، از این ارزش ها حراست کنند.
قچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.