به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان دماوند در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی شهر آبعلی در خصوص افتتاح پروژه ها در جمع خبرنگاران گفت: چهار پروژه به بهره برداری رسید درشهرآبعلی عمدتا مربوط به جدولگذاری، زیرسازی و آسفالت بود و با توجه به قرار گرفتن مسیرارتباطی هراز در این شهر، تسهیل و ساماندهی عبور و مرور مسافران یک ضرورت است.
مجید صفری یکی از نیازهای این شهر را فعال شدن شورای سرمایه گذاری دانست و بیان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهر آبعلی و قرار گرفتن در یک مسیر ترانزیتی، برای برون رفت از مشکلات اعتباری در این شهر و انجام پروژه های کلان، با تشکیل شورای سرمایه گذاری می توان اقدامات ارزشمندی در این شهر محقق ساخت.
فرماندار دماوند گفت: شهر آبعلی از پتانسیل ها و قابلیت های خوبی همچون پیست آبعلی، هتل تاریخی آبعلی در زمینه گردشگری برخوردار است که با حضور بخش خصوصی این ظرفیت دوچندان خواهد شد.
همچنین کاظم شریف آهی، شهردار آبعلی ضمن تبریک سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خصوص پروژه های افتتاحی بیان کرد : نخستین پروژه افتتاح خیابان شهید سلطان آهی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان از محل اعتبارات استان به طول یک کیلومتر به بهره برداری رسید.
وی در خصوص دومین پروژه نیز عنوان کرد: افتتاح میدان شهید حججی و خیابان لوار با اعتباری بالغ بر 132 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و داخلی که جدول گذاری آن بطول 500 متر و آسفالت و زیرسازی به طول یک هزار و 100 متر انجام شد.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: پروژه بعدی ساماندهی و محوطه سازی و دیوار کشی به مساحت 620 متر مکعب با اعتبار 300 میلیون تومانی از محل اعتبارات استانی و آخرین پروژه افتتاح خیابان گلها با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان و اسفالت و زیرسازی آن به طول یک هزار و 600 متر بود.
شهرستان دماوند با جمعیتی افزون بر 100هزار نفر در 45 کیلومتری شهر تهران قرار گرفته است. این شهرستان از شمال با استان مازندران، از شرق با شهرستان فیروزکوه، ازجنوب با استان سمنان و از غرب با شهرستان شمیرانات و تهران همسایه است که این شهر از2بخش مرکزی و رودهن تشکیل می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: الهام حیدری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7246/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.