رضا پورناصرانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با وجود بارش شدید برف، تمامی نیروهای امداد رسان و مدیریتی این سازمان در طول شب گذشته و امروز برای خدمت رسانی به شهروندان فعال هستند.
وی عنوان کرد: کلیه اقدامات مربوط به شستشوی اموات در غسالخانه ها و دفن اموات در این آرامستان انجام می شود، با وجود بارش شدید روند خدمات دهی هرچند به کندی ولی در جریان است.
وی تصریح کرد: برف روبی و باز کردن خیابان های بهشت زهرا(س) از ساعات اولیه امروز یکشنبه آغاز شده است و هم اکنون هیچگونه مشکلی مبنی بر تردد شهروندان در مسیرهای داخلی بهشت زهرا(س) وجود ندارد.
بهشت زهرا(س) بزرگترین آرامستان ایران است که در جنوب تهران قرار دارد، بهشت زهرا در حال حاضر یک میلیون و 300 هزار نفر را در خود جای داده است.
بارش برف که از روز گذشته درنیمه شمالی کشور آغاز شده و هنوز در برخی نقاط ادامه دارد، امروز موجب بسته شدن آزاد راه تهران - قم و محور تهران - ساوه و تهران - کرج در استان تهران شد.
بارش برف همچنین تمام مدراس استان تهران در نوبت صبح و بعد از ظهر را به تعطیلی کشاند و به همین علت ، کار ادارات نیر با 2 ساعت تاخیر آغاز شد.
انتشار: روح الله صائب
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.