به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه نوزده، این آیین با حضور محمدحسین رجبی دوانی استاد و پژوهشگر تاریخ اسلام، استاد علی علی از اساتید ممتاز انجمن خوشنویسان کشور و کامران شرفشاهی نویسنده، مدیران فرهنگی و هنری و اساتید خوشنویسی برگزار می شود.
هدف از برگزاری این آیین ترویج و گسترش خلق آثار فاخر خوشنویسی است.
همچنین در بخش دیگری از آیین رونمایی از کتاب «مشق خورشید»، خطبه فدکیه توسط هفتاد بانوی خوشنویس در سه سطح عالی، ممتاز و اساتید کتابت شده و به نفرات اول تا سوم هر بخش جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
کتاب «مشق عشق» با محوریت آثار خوشنویسان درباره خطبه فدکیه حضرت زهرا (س) است که سال گذشته با هنرنمایی چهارده بانوی خوشنویس فوق ممتاز شهر تهران کتابت شد، طرح جلد این کتاب مزین به تذهیب هنرمندانه استاد محمدحسین آقامیر به صورت کتابت و قطعه نگاری با چاپ نفیس منتشر شده است.
علاقه‌مندان برای شرکت در آیین رونمایی از کتاب «مشق خورشید» می‌توانند روز دوشنبه(نهم بهمن ماه) ساعت 16 به فرهنگسرای مهر به نشانی میدان بهمن، خیابان شهید تندگویان، خیابان شهید لطیفی، کوچه تگرگ، بوستان بعثت مراجعه کنند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی - انتشاردهنده: معصومه آقا امینی
تهرام/7245//7244
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.