مهرداد زنگنه فر روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مدیریت شهری منطقه 19 از ابتدای دی ماه با مشارکت عوامل خدمات شهری، معاونت حمل و نقل و ترافیک و شهرداری های نواحی محل و زمان تردد وانت بار و چرخی ها در معابرو بزرگراه ها را شناسایی و بانک اطلاعاتی از آنها تهیه کرده است.
وی ادامه داد: هماهنگی های لازم با پلیس راهور و نیروهای انتظامی جهت برخورد با وانتی های متخلف که اغلب اسقاطی هستند و باعث ایجاد گره ترافیکی و آلودگی زیست محیطی می شوند، صورت گرفته است.
زنگنه فر بر شناسایی نقاط سد معبر در نواحی این شهرداری تاکید کرد و افزود: شهرداران نواحی با به کارگیری پتانسیل های موجود در موقعیت جغرافیایی نواحی و تمامی اکیپ حریم بان، معبربان و شهربان می توانند در شناسایی و برخورد با عوامل سد معبر تسهیل ایجاد کنند.
وی بر رفع مشکلات سد معبر و ساماندهی مشاغل مزاحم با رعایت کامل حقوق شهروندی و حفظ محیطی آرام و مناسب برای شهر و شهروندان در نقاط مختلف منطقه تاکید کرد و با اشاره به کارگیری مجموعه عوامل و نیروها برای مقابله با متخلفان یادآور شد: با گسترش سد معبر زمینه افزایش آسیب های اجتماعی و روانی فراهم می شود و این معاونت با مشارکت تمامی عوامل و همکاری ارگان های نظامی و انتظامی در جهت رفع و ساماندهی این معضل از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.
معاون شهردار منطقه 19 با اشاره به مشارکت پلیس راهور منطقه در این طرح خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و نظارت عوامل خدمات شهری در سه شیفت کاری مقرر شد در حال حاضر همه روزه از ساعت 12 تا 17 بعد ازظهر با حضور نیروی راهور با عوامل سد معبر مقابله شود.
منطقه 19 شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران است که در جنوب غربی این شهر قرار دارد. این منطقه ب‍‍ا وس‍‍عت‍‍ی برابر 92 کی‍لومت‍ر مرب‍‍ع دارای پنج ن‍‍احی‍ه و 14 مح‍له است.
3218/6003
خبرنگار: امیر جعفری - انتشار: روح اله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.