به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، محمد روشنی افزود: فعالیت ششمین جشنواره ترویجی و آموزشی مشکات از ابتدای دی ماه امسال در تمامی 22 منطقه شهر تهران آغاز شده و مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 30 دی ماه تعیین شده بود.
وی گفت: با تمدید زمان ارسال آثار به دبیرخانه ششمین جشنواره مشکات، شهروندان تهرانی می توانند طرح ها و ایده های خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده و به رقابت بگذارند.
روشنی با اشاره به ارسال بیش از 200 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مشکات اظهار کرد:مناطق 12 تا 14 تهران تاکنون بیشترین آثار ارسالی به جشنواره را داشته اند.
مدیرکل آموزش و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران افزود: جشنواره آموزشی و ترویجی مشکات فرصت و شرایطی را مهیا می کند تا شهروندان در چارچوب آن اندکی به مسائل، مشکلات، نگرانی ها و آرزوهای خود برای محله و شهر بیندیشند و نتایج اندیشه ها و خواست‌های خود را برای تحقق محله ای مطلوب با شهروندانی متعادل و دارای فرهنگ و اخلاق شهروندی در قالب ها و موضوعات جشنواره بیان کنند.
روشنی، جامعه مخاطب ششمین جشنواره مشکات را گروه های سنی 7 تا 12 سال و 13 سال به بالا عنوان کرد و گفت:کودکان کمتر از 7 سال و 7 تا 9 سال در رشته نقاشی، 10 تا 12 سال به صورت فردی در رشته های نقاشی و خاطره نویسی و به صورت گروهی در بخش های جانبی سرود و تئاتر دانش آموزی می توانند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.
وی با اعلام شرکت نوجوانان 13 تا 15 سال در رشته های نقاشی، عکاسی و خاطره نویسی افزود: جوانان 16 سال به بالا می توانند به صورت فردی در رشته های کاریکاتور، عکاسی، گزارش تصویری، شعر و داستانک و به صورت گروهی با ساخت فیلم کوتاه یا انیمیشن در جشنواره امسال شرکت کنند.
مدیرکل آموزش و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: شرکت کنندگان باید آثار خود را پس از ثبت در سامانه، به سرای محله خود تحویل دهند که پس از داوری های صورت گرفته به ترتیب برگزیدگان محله و منطقه مشخص و طی برنامه ای جداگانه مورد تقدیر قرار می گیرند.
ششمین جشنواره ترویجی آموزشی مشکات با محور «تهران، شهر امید، مشارکت و شکوفایی» با هدف ایجاد هماهنگی و انسجام در مدیریت یکپارچه آموزش های شهروندی و توسعه این برنامه ها، جلب مشارکت خلاقانه و فعال شهروندان در اداره بهتر شهر و ارتقای فرهنگ شهروندی به همت اداره کل آموزش و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از ابتدای دی ماه امسال در تمامی مناطق 22 گانه شهر تهران آغاز شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تنظیم کننده: معصومه جوان معبودی**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.