به گزارش ایرنا، مهدی داوری روز شنبه در مراسم دیدار و دلجویی از خانواده های شهدای آتش نشان در شهرری در آستانه سالگرد فاجعه پلاسکو گفت: کارکنان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تلاش می کنند با حفظ و بالا بردن روحیه ایثارگری و از جان گذشتگی، حفاظت از جان مردم در حوادث احتمالی را همانند همکاران شهید خود به خوبی انجام دهند.
وی رسیدگی به خانواده های معظم شهدای آتشنشان و دلجویی از آنان را کوچکترین کار مدیریت شهری در مقابل ایثار بزرگ این شهدا دانست.
شهردار منطقه 20 در ادامه این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان گفت: اقدامات ایثارگرانه شهدای آتش نشان نمایشی از ایثار و از خودگذشتگی بود که همکاران شهید آتش نشان به خوبی این مهم را در حادثه پلاسکو به نمایش گذاشتند.
سید احمد صفوی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین اولویت های مدیریت شهری است، افزود: دلجویی و تکریم از خانواده های معظم شهدا همواره دردستور کار مدیریت شهری است که این بار، سالگرد حادثه پلاسکو بهانه ای شد تا از مقام والای خانواده های معظم شهید آتش نشان بهنام میرزاخانی بعنوان اولین شهید حادثه پلاسکو و شهید آتش نشان رضا شفیعی تجلیل به عمل آید.
مراسم دیدار و دلجویی از خانواده های شهیدان آتش نشان پلاسکو بهنام میرزاخانی و رضا شفیعی امروز شنبه با حضور خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش، صفوی شهردار منطقه 20، داوری مدیر عامل سازمان آتشنشانی شهرداری تهران و جمعی از مدیران ارشد شهرداری منطقه 20 در شهرری برگزار شد.
به گزارش ایرنا، حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو 30 دی ماه 95 رخ داد که 16 آتش نشان و تعدادی شهروند جان باختند.
3218/6003
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه ** انتشار: روح اله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.