هدایت اله جمالی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ساخت 30 دستگاه کانکس در دستور کار قرار دارد و تاکنون 20 دستگاه کانکس ساخته شده است و به مناطق زلزله زده غرب کشورارسال شد.
وی تصریح کرد: این تعداد کانکس از محل کمک‌های نقدی مردمی و بخشداری های شهرستان ری به مبلغ یک میلیارد و 360 میلیارد ریال با همکاری خانوارهای روستایی و دهیاری ها به مناطق زلزله غرب کشور ارسال شد و مابقی کانکس ها نیز خریداری و بزودی به آنان تحویل داده می شود.
وی با اشاره به سرمای هوا در نقاط زلزله زده کرمانشاه و نیاز مبرم بخشی از زلزله زدگان به کانکس برای اسکان موقت، اظهار کرد: ارسال کانکس ها به این مناطق توسط بخشداری ها شهرستان ری در راستای ترویج فرهنگ نوع دوستی و مشارکت کارکنان این بانک در فعالیت های خیریه صورت گرفت.
زمین لرزه 7.2 ریشتری کرمانشاه 21 آبان ماه امسال بوقوع پیوست و موجب تخریب بخشی از منازل مسکونی شهرها و روستاهای این استان شد.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از 860 هزار نفر از مهمترین شهرستان مذهبی و سیاسی استان تهران است که دارای چهار شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
6003
انتشاردهنده: روح اله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.