به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران علی کیان در این باره اظهار کرد: در این جلسه مسائل و مشکلات مرتبط با این بوستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد اقدامات اجرائی لازم برای رفع مشکلات مطروحه و همکاری مشترک در زمینه توسعه جنگل کاری و فضای سبز این بوستان انجام شود.
وی افزود: از آنجایی که بوستان جنگلی سرخه حصار واقع در شرق تهران از جمله بوستان هایی است که در منطقه حفاظت شده محیط زیست نیز قرار دارد، از لحاظ زیست محیطی و حفظ حیات وحش از اهمیت ویژه ای برخوردار است که بر این اساس ضرورت ایجاب می کند که موضوع تداوم مراقبت و نگهداری و توسعه آن به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد که این نشست در همین راستا برگزار شد.
کیان خاطرنشان کرد: بوستان جنگلی سرخه حصار در دهه 40 با مساحتی حدود 700 هکتار توسط منابع طبیعی استان تهران ایجاد شده و از سال 69 بر اساس توافقنامه منعقد شده و با تنظیم قراردادی مراقبت و نگهداری این بوستان به شهرداری منطقه 13 محول شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تنظیم کننده: سید جواد آل داود**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.