به گزارش ایرنا ، عباسعلی سعیدیان روز شنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین که در محل این اداره برگزار شد اظهار کرد: توفیق خدمت به خانواده معظم شهدا و مردم ایران ، فرصت مغتنمی است که در اختیار افراد قرار می گیرد که باید به بهترین نحو از این فرصت پیش آمده استفاده کرد و همگان را از مواهب نظام برخوردار ساخت.
وی افزود : خانواده معظم شهدا کم توقع ترین و شاید بی توقع ترین افراد جامعه هستند که خواسته های حداقلی دارند و در مقابل کارهایی که برای آن ها انجام می شود ، قدردان ترین افراد نیز محسوب می شوند.
سعیدیان اظهار کرد: بسیاری از این افراد حتی مشکلات خود را به مسئولان بیان نیز نمی کنند و در مقابل این مسئولان هستند که باید با سرکشی مداوم ، بدون آن که مسائل بیان شود ، در صدد رفع آن بر آیند.
وی با تأکید بر حفظ کرامت ارباب رجوع و مراجعین به ادارات گفت: عملکرد خوب و مناسب هر سازمان را می توان از میزان رضایت مراجعین برداشت کرد و این احساس رضایت باید در بین تمامی مراجعین حس شود.
سعیدیان بیان کرد: ادارات اگر تعامل مناسبی با یکدیگر داشته باشند به خوبی می توان انتظارات مردم را برطرف کرد و این مهم فقط با همراهی مردم و مسئولان میسر می شود.
وی گفت : سرکشی از خانواده معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران منشا خیرو برکت است و در بسیاری از موارد ما میتوانیم از آنها در انجام وظایف محوله کمک بگیریم .
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین گفت :شهرستان ورامین آمار دقیقی از تعداد شهدا ، جانبازان ، ایثارگران و آزادگان در اختیار دارد که مسئولان ملی باید جایگاه این شهرستان را در کشور در رابطه با تعداد پرونده های شهدا و ایثارگران مشخص کنند.
در این مراسم ابراهیم ولایت به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران ورامین معرفی شد و از تلاش های امیر پورجوادری رئیس سابق این اداره تقدیر به عمل آمد.
دشت ورامین در طول دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و 400 شهید تقدیم اسلام کرده است.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.