به گزارش ایرنا ، روستای محمدآباد از توابع بخش مرکزی شهرستان قرچک از نخستین روز ادای سوگند اعضای پنجمین دوره شوراهای اسلامی در اول شهریورماه ، با مشکلات داخلی شورا مواجه شد ، به گونه ای که از آن زمان تا کنون هیچ جلسه ای به عنوان شورای اسلامی در این روستا برگزار نشد.
مشکلات داخلی از جمله مسائل مربوط به انتخاب دهیار ، استعفای برخی از اعضا ، عدم شرکت چند نفر از اعضای این شورای پنج نفره در جلسات ، امضا کردن طومارهای اعتراضی و تجمع مردم در مقابل فرمانداری قرچک باعث شد تا با دستور دادستان قرچک ، ساختمان دهیاری روستای محمدآباد که بیش از 2 هزار نفر سکنه دارد پلمب شود.
با تشکل جلسه هیأت حل اختلاف در محل فرمانداری قرچک ، مهلت ده روزه ای برای تعیین تکلیف این شورا مشخص شد تا در صورت عدم نتیجه گیری ، روال قانونی در خصوص اعضای شورای اسلامی روستای محمدآباد طی شود.
فرماندار قرچک در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت : با تعیین مهلت قانونی از سوی شورای حل اختلاف ، اعضای شورای اسلامی روستای محمدآباد امروز پنجشنبه با حضور در بخشداری مرکزی ، مراحل قانونی تعیین هیأت رئیسه را طی کردند .
مسعود مرسل پور افزود : در جلسه ای که امروز برگزار شد ، علی باقری به عنوان رئیس ، کاظم کرمانی به عنوان نایب رئیس ، محمد فتاحی به عنوان منشی اول و علی اصغر مصطفایی به عنوان منشی دوم انتخاب شدند.
وی افزود : با توجه به پلمب بودن ساختمان شورای اسلامی ، مراحل قانونی برای فک پلمب طی می شود.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.