به گزارش ایرنا، شهردارمنطقه 20 در حاشیه این مراسم در گفت و گو با ایرنا گفت: مدیریت شهری منطقه 20 به مناسب تقارن میلاد با سعادت رسول اکرم(ص) و هفته معلولان برنامه شادی را در جهت ایجاد نشاط و رضایت در میان معلولان برگزار و در این برنامه از ظرفیت خود معلولان برای برنامه سازی استفاده کرد.
صفوی با بیان اینکه شهرداری منطقه 20 از ظرفیت سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه معلولان برای برنامه سازی در این همایش استفاده کرده است اظهار داشت: سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه معلولان اکثر مواقع گمنام می مانند ولی با برگزاری این چنین برنامه هایی مردم با این گونه سازمان های مردم نهاد و زمینه فعالیتشان آشنا می شوند.
وی ادامه داد:90 درصد برنامه های این همایش توسط معلولان فعال در سازمان های مردم نهادی که در حوزه گفتار درمانی، موسیقی درمانی فعالیت می کنند تهیه شده و همین موضوع باعث ایجاد حس رضایت درونی و شادمانی معلولان شد.
صفوی در ادامه به برپایی نمایشگاه دستاوردهای معلولان در کنار این همایش نیز اشاره کرد و افزود: نمایشگاه تولیدات معلولان با غرفه های تراش سنگ های گران بها توسط سازمان مردم نهاد زرین گوهر، منبت‌کاری و صنایع دستی در کنار این همایش برپا شد.
همچنین در پایان این برنامه از 20 نفر از دبیران کانون های معلولان سراهای محله و سه نفر از قهرمانان معلول نام آور شهرستان ری با اهدای لوح تجلیل شدند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امیر جعفری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/3218 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.