به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد بخشنده افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی در رابطه با شناسایی نقاط آلوده در شهر تهران، طرح برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد افیونی و همچنین جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهر را با اولویت درخواست مردم عزیزمان از ابتدای سال جاری به طور مستمر به اجرا درآمده که با اجرای آن به صد درصد اهداف مورد نظرمان رسیده ایم.
وی افزود : در اجرای این طرح ها، هدف ، انهدام باند های قاچاق مواد مخدر ، برخورد و مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر صنعتی و سنتی در پاتوق ها و جمع آوری معتادان متجاهر از سطح محلات تهران بود که با اقدام اطلاعاتی و عملیات های محتلف همکارانم در این زمینه در 8 ماهه نخست سال جاری 475 قاچاقچی که به صورت گسترده فعالیت می کردند را دستگیر و در اختیار مقام قضائی قرار داده اند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه تمام سعی و تلاش پلیس در رسیدن به امنیت پایدار در جامعه است، به همکاری خوب شهروندان در رسیدن به این مهم اشاره و تصریح کرد : در بحث مبارزه با مواد مخدر به خصوص فروشندگان مواد افیونی تاکنون 248 مرحله طرح در 140 نقطه از نقاط آلوده شهر تهران با اطلاع رسانی شهروندان و اقدامات اطلاعاتی اجرا و حدود 12 هزار توزیع کننده دستگیر شدند که تعداد زیادی از خرده فروشان دستگیر شده تکراری بوده و از آنان بیش از یک تن و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.
وی با اشاره به اینکه طرح برخورد با فروشندگان مواد مخدر ادامه دار بوده و عزم خود را جزم کرده ایم تا نقاط آلوده سطح تهران را به طور کامل پاک سازی کنیم، از شهروندان خواست که هر نقطه آلوده ای که در محله خود مشاهده کرده اند را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به ما اطلاع رسانی کنند و مطمئن باشند با آنان برخورد قانونی خواهیم کرد.
سرهنگ بخشنده بیان داشت: در چند سال گذشته بیش از 350 نقطه در سطح شهر تهران به عنوان نقطه آلوده مطرح بوده و هم اکنون می توانیم ادعا کنیم که با اجرای این طرح ها 80 درصد از نقاط آلوده پاک سازی کامل شده و 20درصد از آنان باقی مانده که در حال پاک سازی است.
وی با اشاره به اینکه کشفیات پلیس پایتخت در سال جاری تا کنون قریب به 15 تن مواد مخدر بوده و در این رابطه 47 باند منهدم شده، عنوان داشت: این طرح یکی از بهترین طرح هایی بوده که در چند سال اخیر به اجرا درآمده است و اقدام امروز هم کاری پیوسته است که قطعا به نتایج بهتری خواهد رسید.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سیدمجید بروجردی انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/1109/7243 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.