سیدجلال ملکی عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: حوالی ساعت 16 امروز حادثه آتش سوزی در ساختمان دانشکده خبر واقع در میدان ولیعصر(عج) به سامانه 125 اعلام و بلافاصله ماموران یک ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی اظهار کرد: زیرزمین این ساختمان در جریان انجام عملیات تاسیساتی دچار حریق شده بود که به همین دلیل دود غلیظی ساختمان را فراگرفته بود.
به گفته ملکی، با همکاری کارکنان دانشکده خبر، دانشجویان از ساختمان خارج شده و آتش نشانان عملیات اطفا حریق و تخلیه دود از محل را انجام دادند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در خصوص علت بروز این حادثه نیز گفت: براساس بررسی و اعلام کارشناسان، در طبقه منهای 2 ساختمان دانشکده خبر که کاربری آموزشی ندارد، تعدادی کارگر در حال جوشکاری بودند که بی احتیاطی این افراد منجر به بروز آتش و سرایت آن به قسمت موتورخانه ساختمان شده است.
به گفته وِی، نیروهای آتش نشانی با خاموش کردن حریق و تخلیه دود، محل را ترک کرده اند.
یکی از دانشجویان دانشکده خبر درخصوص جزئیات این حادثه به خبرنگارایرنا گفت: حوالی ساعت 16 امروز در کلاس بودیم که به یکباره برق ساختمان قطع شد و بوی سوختگی و دود نسبتا' زیادی مجموعه ساختمان را در برگرفت.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سیدجواد آل داود - انتشار: محسن فتاحی
تهرام/1109/7243**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.