به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی روز پنج شنبه در آیین افتتاح فاز دوم بنیاد نیکوکاری فرهنگی ابراهیمی شهرستان دماوند، افزود: کشور ما به لطف خدا و ولایت پذیری نیکان ما از بسیاری بلاها رهایی یافته و خیلی از خطرات مهیب که هر لحظه می توانست شرایط کشور را تغییر دهد، به لطف خدا به خیر گذشته است.
مشاور رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه عنایت خاصی به کشور در حوادث گذشته شده است؛ افزود: فتنه‌ها علیه کشور سرعت گرفت، ولی پس از مدت‌ها ابرهای تیره از بین رفت و محبت بر جامعه بیشتر شده است.
وی تصریح کرد: در کشوری زندگی می کنیم که صفا و محبتی عظیم در بین مردم وجود دارد و بی شک ما یکی از کشورهای هستیم که در خصوص حوادث پیگیری فوق العاده چشمگیری داریم و به عنوان خدمت رسان پیشتاز هستیم.
مشاور رئیس قوه قضائیه افزود: حادثه اخیر زلزله در کرمانشاه نیز به خوبی حس و روحیه خیرخواهی، کمک‌رسانی و نوع‌دوستی مردم ایران اسلامی را نشان داد.
به گزارش ایرنا، فاز دوم بنیاد نیکوکاری فرهنگی ابراهیمی امروز طی مراسمی با حضور آیت الله مکارم شیرازی، آیت‌الله ری ‌شهری، دکتر حافظی رییس خیرین مدرسه ساز کشور و جمعی از مردم و مسئولان در دماوند افتتاح شد.
بنیاد نیکوکاری ابراهیمی، یک مجموعه فرهنگی با 20 هزار مترمربع وسعت است که فاز نخست آن سال 89 در دماوند به بهره برداری رسید.
دراین مرکز که به همت حاج اکبر ابراهیمی احداث شده، 55 کودک یتیم زیر 6 سال نگهداری می شود.
فاز نخست این مرکز نیز با حضور آیت‌الله مکارم شیرازی در فضای ۱۰ هزار متر باغ و با زیربنای۲۹۰۰ مترمربع افتتاح شد.
درمراسم امروز نیز فاز دوم این مجموعه فرهنگی و نیکوکاری در 10 هزار متر مربع
به بهره برداری رسید.
شهرستان دماوند با جمعیتی افزون بر 100هزار نفر در 45 کیلومتری شهر تهران واقع شده است.
خبرنگار: الهام حیدری - انتشار: محسن فتاحی
تهرام/7246**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.