به گزارش روز شنبه ایرنا از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، مجتبی یزدانی گفت: صبح امروز(شنبه) محموله ای شامل 3 دستگاه بیل مکانیکی، یک دستگاه لودر، 12 دستگاه کمپرسی، 6 دستگاه تریلی کمر شکن، 5 دستگاه ماشین مکانیزه حمل زباله، 13 دستگاه ماشین خاور روباز و 500 مخزن به منطقه ارسال شد.
براساس این گزارش، پیش از این دو محموله از کمک های شهرداری تهران به همراه تیم های امدادی، درمانی و خدمات شهری نیز به این مناطق اعزام شده بود.
یزدانی در این رابطه نیز اظهار کرد: در اولین فاز کمک رسانی شهرداری تهران نیز سازمان بهشت زهرا (س)13دستگاه آمبولانس، شرکت شهروند 130هزاربطری آب معدنی نیم لیتری و 1.5 لیتری،100 هزار بسته نان، 62 هزار تخته پتو،46هزار بسته غذای آماده و 20هزار بسته خرما، سازمان مدیریت پسماند13 کامیون کمپرسی،4دستگاه بیل مکانیکی، 200 مخزن 1100لیتری، 50 مخزن 240 لیتری، 5 تن کیسه پلاستیک ارسال کرد.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران ادامه داد: سازمان آتش نشانی نیز با اعزام 9دستگاه خودرو سبک و سنگین (شامل جرثقیل 3 تن و خودروهای سنگین و سبک نجات به همراه تجهیزات کامل جستجو و نجات و آواربرداری) و 26 نیرو در امدادرسانی و مشارکت در توزیع اقلام شهرداری تهران در بین زلزله زدگان فعال بود.
وی با اشاره به اعزم نیروهای شرکت شهرسالم به همراه اقلام امدادی، تصریح کرد: 4 آمبولانس با تجهیزات کامل ، 17 نیروی انسانی و 2 کامیون دارو تاکنون برای ارائه خدمات درمانی به زلزله زدگاه اعزام شده است.
یزدانی با اشاره به اعزام 300 نیروی سازمان بسیج به مناطق زلزله زده نیز خاطرنشان کرد: این نیروها به همراه وسایل کامل امداد فردی و 7دستگاه باب‌کت و مینی لودر برای امدادرسانی به شهرستان سرپل ذهاب اعزام شدند.
به گفته وی سازمان بازرسی نیز با اعزام 10 دستگاه ماشین فوریتی 137به همراه نیروی ماهر آواربرداری در شهرستان سرپل ذهاب مستقر شده اند.
معاون شهردار تهران افزود: ستاد مدیریت بحران نیز هزار تخته چادر به همراه2 تخته چادر بزرگ بیمارستانی و 2 تیم کارشناسی از طرف سازمان جهت هماهنگی با مدیریت بحران استانداری کرمانشاه اعزام کرده است.
وی اصافه کرد: 160 سرویس بهداشتی پرتابل نیز به همت سازمان زیباسازی در شهرستان سرپل ذهاب نصب شد.
یزداتی با اشاره به اعزام 535 نیروی انسانی به مناطق زلزله زده نیز اعلام کرد: 162 نفر سازمان مدیریت پسماند برای ارائه خدمات نظافت شهر، 300 نیروی سازمان بسیج برای امداد در آواربرداری، 26 نیروی آتش نشانی، 30 نیروی سازمان بهشت زهرا 30 نفر در امور کفن و دفن اموات همراه با لوازم مورد نیاز و 17 نیروی شرکت شهر سالم به کرمانشاه اعزام شده بودند.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/9353/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.