سید ناصر موسوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جمعیت هلال احمر و ستاد مدیریت بحران شهرستان ری در راستای امدادرسانی به زلزله زدگان غرب کشور از همان دقایق اولیه حادثه در آماده باش کامل قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه ستاد مدیریت بحران شهرستان ری آمادگی کامل برای مواجهه با مشکلات احتمالی را دارد، اظهار داشت: این ستاد تمام مصوباتی را که در این زمینه را به طور کامل اجرایی کرده است و در مقابل هر گونه حادثه احتمالی، آمادگی کامل را دارد تا به وظایف ذاتی خود جامعه عمل بپوشاند.

**استقرار 20 پایگاه سیار در شهرری برای دریافت کمک های نقدی مردم
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ری نیز در گفت و گو با ایرنا افزود: ستاد هلال احمر این شهرستان در ستاد مرکزی واقع در ضلع جنوب حرم عبدالعظیم(ع) برپا است و تمامی موارد کمکی و امدادی این شهرستان به مناطق زلزله زده را رصد می کند.
احمدی اضافه کرد: علاوه بر برپایی این ستاد، 20 پایگاه سیار نیز درمیادین اصلی شهر آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی مردم برای کمک به زلزله زدگان غرب کشوراست.
وی خاطرنشان کرد: پتوی سالم و تمیز، لوازم گرمایشی، چادر، کنسرو، خشکبار، آب معدنی، شیر خشک، وسایل بهداشتی نوزاد و لوازم بهداشتی مانند دستمال توالت و نواربهداشتی اقلام مورد نیاز زلزله زدگان است.
وی یادآور شد: مردم می توانند کمک های نقدی خود به حساب 99999 در تمامی بانک های دولتی واریز کنند.
به گزارش ایرنا زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 9و33 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده زیان ها و آسیب های زیادی در استان های کرمانشاه و ایلام به بار آورده است و تاکنون بیش از 100 پس لرزه داشته است.
3218 ** 6003
خبرنگار: امیر جعفری - انتشار: روح اله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.