به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون، شهروندان خیر منطقه 9 تهران با فرارسیدن فصل سرما برای کودکان کار لباس گرم می بافند.
در این طرح که با مشارکت همشهری محله، سراهای محلات و مساجد منطقه 9 برگزار می شود، با ارائه کامواهای رایگان به خیرین قرار می گیرد تا بعد از بافت در اختیار کودکان کار قرار بگیرد.
سید اسماعیل جعفرپور رئیس فرهنگسرای کار و تعاون درباره این پویش گفت: سرمای هوا باعث شده تا گروه کثیری از بانوان منطقه 9 تهران در طرح جهادی، برای کودکان بی بضاعت و کودکان کار لباس گرم ببافند و سردی زمستان را با گرمی دل هایشان از بین ببرند.
وی افزود: ما تصمیم داریم دوره آموزش رایگان بافتنی را نیز توسط اعضای کانون بانوان فرهنگسرای کار و تعاون به شهروندان شرکت کننده در پویش «بافت لباس گرم برای کودکان کار» آموزش دهیم و لباس های گرم از جمله بلوز، جلیقه، کلاه و شال گردن را به این کودکان هدیه کنیم و در این راه نیازمند یاری شهروندان هستیم.
جعفرپور گفت: علاقه مندان برای شرکت در پویش مردمی «بافت لباس گرم برای کودکان کار» می توانند کامواهای رایگان را از فرهنگسرای کار و تعاون تحویل بگیرند و لباس های گرم را در سایزهای متفاوت برای پسربچه ها و دخترهای کم سن و سال ببافند.
رئیس فرهنگسرای کار و تعاون اظهار کرد: بیشتر این کودکان کار توسط مردم و مسئولان منطقه در کنار خیابان و در حال کار شناسایی می شوند.
وی گفت: در پویش مردمی «بافت لباس گرم برای کودکان کار» هیچ چیز به اندازه لبخند رضایت این کودکان برای ما رضایت‌بخش نیست.
فرهنگسرای کار در بزرگراه یادگار امام جنوب(ره)، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک 76 واقع شده و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پویش مردمی «بافت لباس گرم برای کودکان کار» می توانند با شماره تلفن 66029060 تماس بگیرید.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تنظیم کننده: معصومه جوان معبودی**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.