به گزارش ایرنا، محسن هاشمی رفسنجانی روز یکشنبه در پایان بیست و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران افزود: این نامه امروز برای من ارسال شده که هنوز آن را نخوانده ام.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری در خصوص بکارگیری نیروهای بازنشسته در شهرداری تهران اظهار کرد: باید پاسخ های شهردار تهران در نامه مربوطه را مطالعه کنم و پس از آن در این خصوص اظهارنظر خواهم کرد.
«سازمان بازرسی کشور به تازگی با ارسال نامه ای نسبت به بکارگیری نیروهای بازنشسته در شهرداری تهران تذکر داده است».

* شهرداری تهران حدود 10 میلیارد تومان در بحث اربعین هزینه کرد
رییس شورای اسلامی شهر تهران همچنین با اشاره به فعالیت های ستاد اربعین شهرداری و سفر خود به همراه جمعی از اعضا به کشور عراق برای نظارت بر روند خدمت رسانی ستاد گفت: اقدامات موثر و خوبی از سوی نیروهای شهرداری در ایام اربعین انجام و اهداف ستاد برای خدمت رسانی به زوار محقق شده است.
وی با اشاره به انضباط مالی شهرداری تهران در فعالیت های مرتبط با ستاد اربعین افزود: دراین زمینه حدود 10 میلیارد تومان توسط شهرداری تهران برای این موضوع هزینه شده است.

* مصوبات جلسه امروز شورای شهر
هاشمی همچنین به مصوبات امروز جلسه شورای شهر تهران اشاره کرد و گفت: طرح یک فوریت الزام شهرداری به شناسایی و رفع گره های ترافیکی شهر تهران در جلسه امروز مطرح و پس از توضیحات معاون حمل و نقل و ترافیک شهردای، یک فوریت آن به رای گذاشته شد.
وی اظهار کرد: اعضای شورای شهر تهران به یک فوریت این طرح رای ندادند و برهمین اساس موضوع برای بررسی بیشتر و به صورت عادی به کمیسیون مربوطه ارجاع شد.
وی خاطرنشان کرد: طرح سیاست های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال 97نیز در این جلسه مطرح و برای بررسی بیشتر به کمیسیون مربوط ارجاع داده شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر - انتشار: محسن فتاحی
تهرام/9343/7244**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.