مرتضی الویری روز چهارشنبه با حضور در غرفه ایرنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با بیان اینکه میزان بودجه سال آینده شهرداری تهران بستگی به عملکرد مالی 9 ماه منتهی به سال 97 این نهاد دارد، افزود: تنها 72درصد درآمد های 6 ماه نخست شهرداری تهران محقق شده و اگر این روند ادامه پیدا کند بودجه سال آینده انقباضی بسته می شود.
وی در عین حال با اشاره به عملکرد مالی مثبت شهرداری تهران در 2 ماه اخیر تصریح کرد: گزارشاتی رسیده که انضباط بودجه ای در این مدت حاکم شده که این موضوع افزایش درآمدها را در پی داشت.
الویری ادامه داد: اگر بیلان مالی شهرداری تهران در 9 ماه مذکور مثبت شود و درآمدها محقق شد انتظار می رود بودجه سال آینده شهرداری 10 درصد نسبت به سالجاری افزایش یابد.
به گفته رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، بودجه امسال شهرداری 17 هزار و 800 میلیارد تومان است.
الویری در پاسخ به این سوال که بدهکاری 2 هزار و 500 میلیارد تومانی شهرداری به بنیاد تعاون ناجا در زمان شهردار گذشته مربوط به چه موضوعاتی می شود گفت: شهرداری تهران قرار است گزارش 100 روزه ای به شورای شهر ارائه کند که در آن ریز تمام بدهکاری های این نهاد مشخص شده است.
بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از جمعه، پنجم آبان ماه با شعار «رسانه های آزاد، انسجام اجتماعی و پیشرفت ملی» با حضور بیش از 940 رسانه در مصلای امام خمینی (ره) تهران گشایش یافت و فعالیت این نمایشگاه تا 12 آبان ماه، همه روزه از ساعت 9:30 تا 20:30 ادامه دارد.
خبرگزاری جمهوری اسلامی در غرفه شماره 229 در ایام فعالیت نمایشگاه مطبوعات، پذیرای حضور بازدیدکنندگان است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/9343 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.