به گزارش ایرنا، سردار حسین رحیمی، در حاشیه اجرای طرح برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و ارتقای سطح امنیت و عمومی پلیس پیشگیری فاتب گفت: طرح رعد 3، از اولین ساعات روز دوشنبه 25 مهرماه به مدت 24 ساعت با استفاده از پتانسیل نیروهای جمعی شامل کلانتری‌ها و سرکلانتری‌ها و با هماهنگی مقامات قضایی نسبت به اجرای 155 حکم ورود به منزل و مخفیگاه مجرمین صادر و ماموریت انجام شده است.
وی با بیان اینکه در این عملیات 157 نفر خرده‌فروش موادمخدردسگیر و 21 کیلوگرم موادمخدرکشف شد افزود:دراین عملیات 277 نفر سارق ، مالخردستگیرشدند و 86 خودروی سرقتی ، 49 دستگاه موتورسیکلت و41 دستگاه انواع دوچرخه و 391 دستگاه انواع گوشی تلفن‌همراه کشف شده است .
رئیس پلیس پایتخت از کشف 8925 قلم انواع کالای قاچاق شامل داروی قاچاق به ارزش 500 میلیون تومان، پوشاک خارجی به ارزش 120میلیون تومان، پارچه قاچاق به ارزش 50میلیون تومان خبر داد و گفت: همچنین دراین عملیات تعداد قابل‌توجهی انواع سلاح سرد شامل شمشیر، قمه و چاقوی ضامن‌دار کشف شده است.
به گفته رحیمی، ارزش تخمینی اقلام کشف‌شده 120 میلیارد تومان است.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانیIRNATEHRANهمراه شوید.
خبرنگار: مجید بروجردی انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/ 1109/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.