به گزارش خبرنگار ایرنا محمد سالاری روز دوشنبه در جریان بازدید از دیوارکشی مقابل ساختمان قدیمی مجلس شورای اسلامی افزود: اعضای شورا، به دنبال مجموعه نگرانی ها و دغدغه هایی که از سوی گروه های مردمی منتقل شد، از ساختمان قدیمی مجلس بازدید کردند.
وی افزود: متاسفیم که امروز در محل قانون گذاری جمهوری اسلامی در هیچ حوزه ای قانون رعایت نشده و در مجاورت مجلس که هم حریم ساختمان مجلس و هم مدرسه عالی شهید مطهری است، ساخت و ساز انجام شده است.
سالاری گفت: در شرایطی که مردم مکلف هستند از نماهای ایرانی و اسلامی استفاده کنند، مجلس شورای اسلامی قوانین را رعایت نکرده و در حال ساخت ساختمانی با نمای تمام شیشه ای است.
وی با بیان اینکه در دوره قبل شورا نسبت به ساخت ساختمانی با نمای تمام شیشه ای تذکر دادم عنوان کرد: بعد از تذکر شورا نمای کاذبی اجرا شد که شورا را اغنا کنند اما اکنون نمای کاذب نیز برداشته شده است.
وی تصرف خیابان مردم را از دیگر موارد عدم رعایت قانون از سوی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی ترافیک در این خیابان باید تردد انجام شود اما بدون هیچ توافقی محل عبور مردم را بسته است.
وی گفت: اگر مجلس می تواند این بی قانونی ها را انجام دهد، پس آحاد مردم هم می توانند.
وی تاکید کرد: میدان بهارستان ثبت ملی شده و هر عنصری که در میدان نصب شود باید با نظر اداره میراث و شورا باشد اما این موضوع هم رعایت نشده است.
وی گفت: این موضوع در جلسه آتی روز چهارشنبه با نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه آقا امینی انتشار دهنده :موسی فعالیان
تهرام/7244/1109 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.