سهیلا صادق زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تأکید شهردار تهران مبنی بر استفاده از ظرفیت و توان نیروهای جوان و فعال و استفاده از ایده های نو افزود: در همین راستا حلقه های فکری با فعالان و اساتید عرصه معماری و شهرسازی دانشگاه های تربیت مدرس تهران، آزاد تهران مرکز و شهید رجایی به منظور ارائه طرح های علمی و کارشناسی تشکیل شده است.
وی اظهار کرد: معماری و بافت جغرافیای یک منطقه با در نظر گرفتن ریشه های سنتی و ارائه تعریفی مناسب و همگون با جامعه معاصر از مدرنیته و رفتار شناسی امکان پذیر خواهد بود.
شهردار منطقه 10 تهران ایجاد همگرایی بین دانشگاه و شهرداری را یکی از راهکارهای مناسب در این حوزه دانست و خاطرنشان کرد: طی چندین جلسه مذاکره با دانشگاه های معتبر از صاحبنظران و اساتید عرصه طراحی شهری و معماری برای نوسازی بافت های فرسوده دعوت به عمل آمده است.
وی یادآور شد: به منظور حمایت از طرح های پیشنهادی نمایشگاهی از این طرح ها برگزار خواهد شد.
صادق زاده گفت: استفاده از دانش و تجربیات دفاتر نوسازی و برگزاری جلسات با حضور ستاد مدیریت بحران برای حفظ ایمنی شهروندان و در نهایت اتخاذ تصمیمات مشترک از دیگر تمهیدات اندیشیده شده برای ارتقا کیفیت ساخت و ساز در منطقه است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/9353 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.