فرماندار قرچک روز پنجشنبه در این مراسم گفت : اجرای این پروژه در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است و در راستای حمایت های دولت در خصوص اشتغال و توسعه کشت گلخانه ای است .
مسعود مرسل پور افزود : توسعه کشت گلخانه ای ، یکی از مهترین مولفه های اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی است که باید مورد حمایت و توجه تمامی مسئولان قرار گیرد.
وی تصریح کرد:این مجتمع گلخانه ای با تولید گلهای زینتی و آپارتمانی و اشتغال بیش از 100 نفر از مهمترین بخش های کشاورزی شهرستان قرچک است که در کمترین زمان احداث و به بهره برداری می رسد.
وی بیان کرد: برای علاج اقتصاد کشور ، همه مسئولان لازم است تا بسیجی وار وارد عرصه شده و با راه اندازی بنگاه های اقتصادی ، به چرخش چرخ های کشور کمک کنند.
مرسل پور بیان کرد: هر مسئولی که در مقابل طرح های اقتصاد مقاومتی، ساز ناسازگاری کوک کند ، با وی به شدت برخورد می شود چرا که اشتغال در جامعه ما از مهمترین مشکلات جامعه است .
وی تأکید کرد: برای اشتغال جوانان شهرستان قرچک از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهیم کرد و از همه سرمایه گذاران دعوت می کنم که به این شهرستان بیایند و سرمایه گذاری کنند.
وی افزود: شهرستان قرچک جوانترین و نزدیک ترین شهرستان به استان تهران به جهت سرمایه گذاری و اشتغال است .
شهرستان قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.