به گزارش ایرنا ، در این مراسم که روز پنجشنبه در سالن همایش های آموزش و پرورش پاکدشت برگزار شد ، از دانش آموزان برتر در حوزه ترافیک تجلیل به عمل آمد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان پاکدشت دراین مراسم گفت : آموزش موثرترین عامل ایجاد انضباط ترافیکی و کاهش صدمات و تلفات ناشی از تصادفات است.
سرهنگ خسرو عرب سرهنگی افزود : دانش آموزان امروز ، رانندگان و راکبان آینده اند که اگر به درستی با قوانین راهنمایی و رانندگی آشنا شوند ،در آینده شاهد کاهش حوادث جاده ای می باشیم.
وی بیان کرد: فرهنگ سازی ترافیک و رانندگی صحیح باید از دوره پیش دبستانی و قبل از آن ، در نهاد خانواده شکل گیرد تا ما بتوانیم فرهنگ ترافیک را در کشور نهادینه کنیم.
وی اظهار کرد: اگر این همیاران پلیس در تمامی مسائل پیش رو به درستی آموزش ببینند هم در کاهش تصادفات موثر واقع می شوند و هم در جلوگیری از بروز برخی از آسیب های اجتماعی در جامعه مفید خواهند بود.
عرب سرهنگی افزود : همیاران پلیس با توجه به حس مسئولیتی که در درونشان ایجاد شده قطعا می توانند در رفتار رانندگی والدین خود هنگام سفر تاثیر گذار باشند.
14 تا 19 مهرماه ، هفته نیروی انتظامی نام دارد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.