حسن ابراهیمی بسابی روز چهارشنبه به ایرنا گفت: باندی با نفوذ درادارات مختلف شهرستان دماوند اقدام به دریافت استعلام ها و در نهایت نصب علمک گاز، کنتور آب و برق و همچنین گرفتن وجوه کلان از صاحبان ساختمان های غیر مجاز می کرد شناسایی و سردسته آنها دستگیرشد.
وی با بیان اینکه این باند با نصب انشعاب های غیرمجاز مبلغ 8 تا 13 میلیون تومان از مالکان دریافت می کردند، ادامه داد: این فرد با داشتن حساب های بانکی مختلف در بانک های کشور و داشتن 15 کارت بانکی با مبالغ بسیار، از سال 92 متواری بود.
ابراهیمی بسابی با اشاره اینکه تاکنون بیش از یک هزارانشعاب غیرمجاز توسط این باند وصل شده است، افزود: همدستان متهم اصلی نیز شناسایی شده اند و به زودی بازداشت می شوند.
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان دماوند بابیان اینکه درحال شناسایی عوامل نفوذی در ادارات مربوطه هستیم، تاکید کرد: افرادی که به وسیله این باند اقدام به دریافت انشعاب غیرمجاز کرده اند شناسایی شده اند و به زودی نیز انشعاب های غیر مجاز قطع خواهند شد.
وی گفت : در ماه های گذشته باندی در شهرستان دماونداقدام به نصب انشعابات غیر مجاز آب می کرد که شناسایی و عوامل آن دستگیر شدند که این باند نیز وابسته به باند قبلی بوده که شناسایی شده اند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: الهام حیدری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7246/1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.