به گزارش روزسه شنبه ایرنااز میراث فرهنگی استان تهران، رجبعلی خسروآبادی افزود:با پیگیری معاونت گردشگری استان، اسکان هموطنان در سایر هتل ها انجام شد .
وی با اشاره به اینکه تاوان اختلافات مالی بین دفاتر خدمات مسافرتی و کارگزان را گردشگران پرداخت می کنند گفت : متاسفانه دفاتر مسافرتی با سابقه نیز به دلیل استفاده از کارگزاران غیر حرفه ای یا عدم پرداخت های مالی آسیب های زیادی را به مسافران وارد می کنند.
مدیر کل میراث فرهنگی تهران اظهارکرد : کارگزاران از حربه ای برای تسویه حساب های مالی با آژانس های مسافرتی استفاده می کنند که دود آن بیشتر در چشم خود آنها خواهد رفت که موجب بی اعتمادی سفر گردشگران به مقاصد مشکل ساز خواهد شد.
وی ادامه داد: اداره کل میراث فرهنگی استان مقصر اصلی را مجری تور در عدم پایبندی به تعهدات دانسته که از ادامه اعزام تور به روسیه توسط آژانس مجری جلوگیری خواهد کرد و پس از بازگشت مسافران کار رسیدگی به شکایات را با جدیت انجام خواهد داد.
خسروآبادی تصریح کرد: این نهاد در این حال پیگیر حقوق قانونی مسافران سرگردان دربرخورد ناشایست کارگزار در عدم پذیرش هتل خواهد بود و این موضوع را به محض جمع بندی برای رسیدگی به معاونت حقوقی و معاونت گردشگری سازمان انعکاس خواهیم داد.
مدیرکل میراث فرهنگی بابیان اینکه اجازه نخواهیم داد فرهنگ گروکشی از مسافر برای تسویه حساب های مالی در بین دفاتر خدمات مسافرتی رواج پیدا کند خاطرنشان کرد: حفظ آرامش و امنیت مسافران خط قرمزی است که برای آن با هیچ کارگزار و دفتر خدمات مسافرتی مصالحه نخواهیم کرد.
یک هزار 900 دفتر گردشگری در سطح استان تهران فعالیت دارند.
شهر سن پترزبورگ دومین شهر بزرگ روسیه پس از مسکو می باشد که در سال 1703 به دستور پتر کبیر ساخته شد و تا 1918 پایتخت روسیه بوده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهندده:موسی فعالیان
تهرام/7247/1735 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.