علی اعطا روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا تاکید کرد: اموال خریداری شده تنها در زمان عضویت اعضای شورای شهر در اختیار آنها قرار دارد و متعلق به اعضای شورای شهر نیست.
وی با اشاره به خرید خودرو پژو پارس برای 21 عضو شورای شهر نیز گفت: وقتی خودرویی فرسوده می‌شود با خودرویی جدید جایگزین شود و این اتفاق عجیبی نیست.
اعطا ادامه داد: خودروهای پیشین شورا که در اختیار اعضا قرار گرفته بود مستهلک شده بودند و خرید خودروهای جدید کار منطقی بود.
وی همچنین با اشاره به خرید تبلت برای اعضای شورای شهر نیز گفت: زیرساخت استفاده از سیستم هوشمند اتوماسیون در دوره های قبل شورا ایجاد شده بود اما اعضا از آن استفاده نمی کردند اما با آغازبکار شورای جدید و به جهت حذف مکاتبات کاغذی و دسترسی 24 ساعته اعضای شورای شهر به این سیستم، احتیاج به خرید تبلت بود.
سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: درحال حاضر اعضا در هر زمان و مکان می توانند از طریق اینترنت به کارتابل و سامانه دسترسی داشته باشند و با استفاده از آن حجم وسیع کاغذ از این فرایند حذف می‌شود و برای ما جای تعجب است که چرا زودتر از اینها در شورا چنین اقدامی انجام نشده است.
اعطا با اشاره به اینکه هر عضو شورا در روز ده ها صفحه نامه،گزارش و سند دریافت می‌کند، خاطرنشان کرد: با ابزار هوشمند امروزی علاوه بر حذف کاغذ، امکان دسترسی اعضای شورای شهر به تمامی اطلاعات مورد نیاز و فعالیت از طریق اینترنت فراهم شد.
به گزارش ایرنا، طی 48 روز گذشته تصویر 2 سند درخصوص تخصیص بودجه برای خرید پژو پارس و تب لت برای هر یک از 21 عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش در شبکه های اجتماعی به صورت گسترده ای منتشر شد که انتشار آن واکنش برخی از محافل، مردم و رسانه ها را در پی داشت.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/9343/7244 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.