به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، در ساعت 21 و 45 دقیقه، روز شنبه 25 شهریور، فردی با تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کرد که پسرش را به قتل رسانده است؛ بلافاصله مأموران کلانتری 170 کهریزک به آدرس اعلامی در منطقه قاسم آباد مراجعه و اقدام به دستگیری «ناصر . ن» ( 49 ساله ) کردند.
ناصر به ماموران گفت که پسرم بنام «مهدی» (25 ساله) را با شلیک [ 2 ] گلوله کشتم و جنازه اش را به داخل چاه انداختم و به خاطر عذاب وجدان اعتراف کردم.
با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، بلافاصله موضوع به پلیس آگاهی و قاضی کشیک دادگاه کهریزک اعلام شد؛ با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور رئیس شعبه 101 دادگاه عمومی کهریزک، تحقیقات برای کشف جسد در دستور کار کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
متهم به کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی که در محل حضور پیدا کرده بودند، گفت: مهدی بارها من، مادر و خواهرش را مورد ضرب و شتم قرار داد و چندین بار نیز با همسایگان و اهالی محل درگیر شده بود؛ اوضاع غیرقابل تحمل بود تا اینکه حدود 2 ماه پیش به نیت کشتن پسرم یک قبضه اسلحه کمری خریدم.
وی ادامه داد: تا اینکه روز جنایت مهدی را به ساختمانی در حال ساخت که کار آنجا می کردم، بردم و با شلیک 2 گلوله به زندگی وی خاتمه دادم؛ پس از اطمینان از مرگ مهدی، جنازه اش را داخل چاه انداخته و روی آنرا پوشاندم.

*کشف جسد
با اعتراف صریح متهم به قتل، کارآگاهان به محل وقوع جنایت در یک ساختمان در حال ساخت در منطقه شورآباد مراجعه و با حضور تیم های آتش نشانی و پزشکی قانونی عملیات خارج کردن جسد از داخل چاه 14 متری در ساعت 3 و 30 دقیقه صبح امروز پایان یافت.
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، در مورد این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب قتل و کشف اسلحه در محل، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: جسد مقتول نیز با دستور مقام قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/9343
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.