حسن عباسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت یک بامداد خبر واژگونی یک دستگاه پراید با 3 سرنشین خانم در مسیر شرقی بزرگراه شهید خرازی بعداز خروجی آزادگان به سامانه 115 اعلام شد.
وی بیان کرد: در این سانحه رانندگی هر 3 سرنشین این خودرو دچار مصدومیت شده بودند که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان های سینا ورسول اکرم(ص) منتقل شدند.
وی ادامه داد: ساعت 01:09 بامداد در مسیر شمالی بزرگراه شیخ فضل الله تقاطع بزرگراه یادگارامام(ره)، تصادف یک دستگاه خودرو پراید با تیبا با یکدیگر، در این حادثه نیز 5 مصدوم (2نفرآقاو3نفرخانم) پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان دکترشریعتی منتقل شدند.
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در ادامه به سومین تصادف در ساعات بامدادی امروز اشاره کرد و گفت: ساعت 01:33 تصادف 2 خودرو درجاده مخصوص تهران –کرج،نبش چهارراه ایران خودرو، به سامانه 115 اعلام که عوامل اورژانس 4 مصدوم این تصادف را به بیمارستان شهید فیاض بخش انتقال دادند.
وی همچنین به چهارمین تصادف نیز اشاره کرد و گفت: ساعت01:50 درجاده تهران-شمشک،جنب تصفیه خانه فاضلاب شهرمیگون،تصادف خودرو با جدول کنارجاده، 3 نفر از جمله یک خانم و 2 آقا را مصدوم کرد که عوامل اورژانس هر 3 مصدوم این حادثه را به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل کردند.
به گفته عباسی در 4 تصادف در ساعات بامداد امروز در مجموع 15 مصدوم توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی پایتخت منتقل شدند‌.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7243/1735 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.