سید جلال ملکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 6 صبح امروز حادثه آتش سوزی گسترده در انبار و کارخانه ظروف یکبار مصرف در جاده قدیم کرج خیابان سامانی پور به سامانه 125 اعلام و با توجه به وسعت حادثه ماموران 8 ایستگاه آتش نشانی به همراه چندین خودروی پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی با بیان اینکه در محل حادثه چندین کارخانه در کنار یکدیگر در تولید ظروف یکبار مصرف فعالیت داشتند اظهار کرد: در یکی از این کارخانه ها به وسعت 5 هزارمتر مربع و دارای سقف های شیروانی در میان حجم زیادی از دستگاههای کارخانه و مواد اولیه و ظروف یکبار مصرف انبار شده آتش سوزی روی داد.
ملکی ادامه داد: در حدود 3 متری حادثه آتش سوزی 6 دستگاه کپسول گاز مایع وجود داشت که با حضور به موقع آتش نشانان حریق به این کپسول ها نرسید و اگر یکی از این کپسول ها دچار انفجار می شد محل حادثه را با بحران جدی تهدید می کرد.
وی با بیان اینکه آتش کاملا شعله ور و در حال سرایت به انبارها و کارخانه های مجاور بود خاطرنشان کرد: بر اثر شدت آتش سوزی سقف های شیروانی این کارخانه تخریب شد اما آتش نشانان در یک عملیاتی سخت و دشوار موفق شدند حدود ساعت 8 امروز آتش را مهار کنند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش نشانان در محل حادثه مشغول ایمن سازی و تخلیه دود هستند، علت این حادثه را در دست بررسی اعلام کرد و یادآور شد: این حادثه تلفات جانی نداشت اما خسارات مالی سنگینی برجای گذاشت و تمامی دستگاههای این کارخانه 5 هزار متری در آتش سوخت.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7243/1735 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.