به گزارش روز سه شنبه ایرنا از جماران، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی روز سه شنبه در در دیدار وزیر، معاونان و کارکنان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر اینکه اینترنت و فضای وب لازمه قهری روزگار ماست و واقعیت آن را باید بپذیریم، گفت: بزرگترین انتفاع فضای آزاد اطلاعات، مقابله با فساد است که در جامعه ما مورد تأکید رهبری معظم انقلاب و تمام مسئولان است.
وی با بیان اینکه اگر روزی قرار بر نامگذاری این مقطع تاریخی باشد، روزگار ما روزگار 'ارتباطات' است افزود: لوازم ارتباطات، مانند تمام ساخته های بشر ابعاد خوب و بد دارد؛ انتفاع از این ساخته ها در گرو تربیت انسانی است.
یادگار امام گفت: می توانستیم زیرساخت های ارتباطات را در داخل داشته باشیم و هنوز هم می توانیم، اما برای به دست آوردن آن باید سماجت و سعه صدر داشته باشیم.
وی گفت: از درس های بسیار بزرگ امام، اعتماد به فهم مردم است. ممکن است در کوتاه مدت مردم اشتباه کنند اما به خرد جمعی و بالاتر از آن به لطف خدا اعتماد کنیم.
سید حسن خمینی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مردم به مجموعه های خدماتی باید اعتماد کنند و احساس کنند به اطلاعات شخصی آنها دست خورده نمی شود و این عرصه پاسدار حرمت هاست ضمن اینکه مردم باید احساس کنند با کمترین هزینه به این فضا دسترسی دارند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: محمد بیدارمنش انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/ 6139 / 1539

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.