به گزارش روز یکشنبه ایرنا از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، محمد احمدی بافنده با اشاره به اجرای طرح استقبال از مهر در مترو تهران افزود: استفاده حداکثری از ظرفیت شرکت مترو، آمادگی برای اعزام قطارهای فوق‌العاده در زمان‌های پیک سفر، اجرای برنامه‌های فرهنگی و بهینه سازی فضای ایستگاهی از جمله برنامه های طرح استقبال از مهر است.
وی با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه مترو جابه‌جایی مسافران با بهترین خدمات و شرایط است اظهار کرد: برای این کار از تمام ظرفیت‌های مترو و توان متخصصان و نهادهای مرتبط استفاده می‌ شود.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه ایستگاه‌های مترو تهران به طور کامل برای پذیرش حجم بالای مسافران در مهر آماده شده‌اند، خاطرنشان کرد: با اختصاص راهنمای ویژه دانش آموزان در داخل ایستگاه‌ها، شناسایی مدارس نزدیک به ایستگاه و تعامل با مدیران مربوطه، هماهنگی‌های لازم برای استفاده دانش آموزان از مترو انجام خواهد شد.
وی همچنین از بهسازی و تکمیل خط لبه سکو در ایستگاههای مترو خبر داد و گفت: درهمین ارتباط کار گویا سازی تابلوهای راهنما در ایستگاه‌های تقاطعی مترو، آماده سازی ایستگاه‌ها از نظر روشنایی، پله‌های برقی، آسانسور و آب سردکن‌ها نیز انجام شده است.
وی افزود: یکی دیگر از اقدامات شرکت مترو تلاش برای افزایش سرویس دهی و کاهش فاصله گذر قطارها از ابتدای مهرماه با توجه به افزایش تعداد مسافران است.
شرکت مترو دارای 6 خط با 106 ایستگاه در محدوده داخل شهر تهران است.
خط 5 مترو در مسیر صادقیه - گلشهر(کرج) و خط 8 نیز در مسیر ایستگاه شاهد - فرودگاه امام خمینی(ره) است.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/9353**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.