به گزارش ایرنا، سیدحسین هاشمی روز دوشنبه در جریان سفر به شهرستان های فیروزکوه و دماوند در جمع خبرنگاران افزود: برای اجرا و بهره برداری از این پروژه ها در مجموع 2600 میلیارد تومان سرمایه گذاری و هزینه شده است.
وی اظهار کرد: بخش عمده ایی از پروژه ها با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی و تعاونی ها اجرا شده است.
استاندار تهران افزود: برهمین اساس و با درنظر گرفتن هزینه های عمرانی این پروژه ها، مجموع اعتبارات عمرانی صرف شده در استان تهران به 4 هزار میلیارد تومان می رسد.
هاشمی افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال باید 300 هزار فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم در استان تهران ایجاد کنیم که با بهره برداری از طرح های هفته دولت، بخشی مهمی از این فرصت های مشاغل ایجاد شده است.
استاندار تهران یکی از مهم ترین اقدامات دولت در این استان را اجرای پروژه های تصفیه خانه و فاضلاب ذکر کرد و گفت: دولت یازدهم 41 طرح فاضلاب در کل کشور اجرا کرد که 10 مورد آن مربوط به استان تهران است.
به گزارش ایرنا، در جریان سفر امروز استاندار تهران به شهرستان های شمال شرقی استان، 70 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 561 میلیارد تومان در شهرستان فیروزکوه و 39 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 76.6 میلیارد تومان نیز در شهرستان دماوند به بهره برداری رسید.
خبرنگار: الهام حیدری - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7246**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.