به گزارش ایرنا، امیرسرلشگر سیدعبدالرحیم موسوی و هیات همراه روز یکشنبه با اهدا تاج گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی(ره)، شهدای والامقام و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.
وی و هیات همراه همچنین با حضور درگلزار شهدای دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، رسانه و مدافع حرم و همچنین شهید سپهبد صیاد شیرازی با قرائت فاتحه برای ایشان علو درجات را مسالت کردند.
امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، امیر سرتیپ حسن شیخ صفی فرمانده نیروی هوایی، امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی و حجت الاسلام محمد حسنی رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران سرلشگر موسوی را در این مراسم همراهی می کردند.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگاران گفت: حضور در حرم مطهر امام راحل زمینه ساز افزایش معنویت شده و موجب پالایش روح همه ارادتمندان به ایشان می شود.
سید عبدالرحیم موسوی گفت: امام راحل دین بزرگی بر ارتش و ملت ایران دارد چرا که ایشان عزت و عظمت ارتش و ملت ایران را احیا کرد و ملت ایران را در مسیر آرمان های والای انسانی و اسلامی قرار داد.
وی با بیان اینکه امام راحل عظمت تاریخی ملت ایران را یادآور شد افزود: پیش از رهبری ایشان و پیروزی انقلاب اسلامی ارتشی وابسته داشتیم که هیچ نقطه اتکایی نداشت اما امام با رهبری خود توانست کشور و ملت ما را عزتمند و با آبرو بگرداند.
موسوی ادامه داد: امروز نیز ملت و ارتش ایران در پرتو رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب ادامه دهنده راه پرصلابت ایشان است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/3218 / 6139/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.