به گزارش خبرنگار ایرنا، زیرگذر ضربعلی زاده در منطقه 16 پایتخت واقع شده که از آن به عنوان یکی از پروژه های فرامنطقه ای در محدوده جنوب شهر تهران یاد می شود.
این پروژه در طول مدت یکسال طراحی و ساخته شد که با بهره برداری از آن دسترسی محلات در پهنه های شرق و غرب خطوط راه آهن بهبود خواهد یافت.
با افتتاح این زیرگذر ارتباط بین محلات نازی‌آباد و خزانه که تاکنون از طریق بزرگراه بعثت انجام می‌شد، با این تونل و زیرگذر تسهیل می شود.
همچنین در این آیین هفت پروژه عمران شهری به بهر برداری رسید که پنج مورد آن از پروژه های مذکور در زمینه مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای پل های سواره رو و 2 پروژه در زمینه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی شهر تهران (پروژه ساماندهی و احیای رودخانه وردآورد و نیز ایمن سازی بستر رودخانه کن) هستند.
این پل های سواره شامل پل تقاطع بزرگراه شهید چمران با خیابان ملاصدرا، پل تقاطع بزرگراه شهید همت با بزرگراه کردستان، پل تقاطع بزرگراه صدر با خیابان دکتر شریعتی، پل تقاطع بزرگراه صدر با بزرگراه شهید مدرس، پل تقاطع بزرگراه شهید همت با بزرگراه امام علی(ع) است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/9353 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.