به گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محسن خانچرلی در این باره گفت: با اطلاعات بدست آمده توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران در خصوص تهیه، حمل و انتقال موادمخدر توسط یکی از قاچاقچیان در شهرستان شهریار ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان کرد: با پیگیری های شبانه روزی و تعقیب و مراقبت های پلیس، مشخص شد یکی از قاچاقچیان قصد دارد در پوشش حمل و انتقال گاز به وسیله بونکر یک تریلی، موادمخدر جابجا کند لذا خودرو شناسائی و عملیات پلیس برای کشف موادمخدر آغاز شد.
سردار خانچرلی تصریح کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران پس از کنترل خودرو های عبوری در بزرگراه ساوه به سمت شهریار ، در عملیاتی ویژه موفق به توقیف خودرو و دستگیری یک نفر شدند.
این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: در این عملیات، پلیس در بازرسی از خودرو ، یک تن و 20 کیلوگرم مرفین و 77 کیلو گرم هروئین که به طرز ماهرانه ای در مخزن بونکر جاسازی شده بود، کشف و متهم به همراه موادمخدر به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل شد.
خبرنگار: سید جواد آل داود - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.