به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محسن خانچرلی گفت: با رصد و کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان های غرب استان تهران در روز گذشته، اخبار و اطلاعاتی از فعالیت گسترده یک باند بزرگ تهیه و توزیع موادمخدر در شهریار به دست آمد.
وی تصریح کرد: با ردزنی فعالیت یکی از قاچاقچیان سابقه دار موادمخدر و با پیگیری های شبانه روزی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان پس از شناسایی محل فعالیت متهم، مشخص شد وی با تشکیل باندی خانوادگی و برقراری ارتباط با قاچاقچیان شرق کشور، در امر خرید و فروش و توزیع موادمخدر به صورت کلان فعالیت دارد.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: با گسترش چتر اطلاعاتی پلیس مشخص شد که سرباند قاچاق موادمخدر اخیرا مقادیر زیادی موادمخدر را از قاچاقچیان تحویل گرفته و قصد عرضه آن در یکی از مناطق غرب استان تهران را دارد که بلافاصله همه منازل شناسایی شد و محل های احتمالی تردد اعضای این باند با توجه به شناسایی خودروهای آنان، تحت کنترل شدید پلیس قرار گرفت.
سردار خانچرلی افزود: شب گذشته در عملیاتی ویژه، ماموران مبارزه با موادمخدر استان با توقیف خودروی پیکان وانت در شهر اندیشه، راننده آن که برادر سرباند قاچاق موادمخدر بود را شناسایی و دستگیر کردند.
وی تاکید کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی وارد خانه سرباند قاچاق موادمخدر در اندیشه شده و در این عملیات متهم به همراه همسرش نیز دستگیر شدند.
سردار خانچرلی با بیان اینکه سه دستگاه خودرو از خانه متهمان توقیف شد، گفت: در بازرسی از خودرو پیکان وانت، 700 کیلوگرم تریاک کشف شد.
سردار خانچرلی در پایان با اشاره به برنامه های ویژه پلیس غرب استان تهران در عرصه مبارزه با موادمخدر بیان داشت: با توجه به ویژگی های شهرستان های غرب استان تهران ، وجود باغ و انبارهای متروکه، پلیس غرب استان تهران تدابیر ویژه ای برای کنترل قاچاقچیان موادمخدر در نظر گرفته و با کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان های غرب استان و بازرسی در گلوگاه ها، عرصه را برای قاچاقچیان موادمخدر تنگ کرده است.
خبرنگار: مهدی مقدر - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/9343//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.