حسن میرزایی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس دستورالعمل ارسالی وزارت صنعت ، معدن و تجارت و سازمان صنعت استان تهران، شرایط پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به بنگاههای تولیدی ، صنعتی ، معدنی کوچک و متوسط و طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی 60 درصد فراهم شده است.
وی اظهار کرد: اعطای این تسهیلات در راستای اجرای طرح رونق تولید سال 1396 و ارتقای توان تولید ملی و کمک به حفظ اشتغال ، تقویت و تحرک بنگاههای تولیدی و اقتصادی از طریق منابع بانک ها صورت می گیرد.
وی تصریح کرد: به واحدهایی که به علت محدودیت در تامین نقدینگی امکان فعالیت کامل آنها با مشکل مواجه شده این تسهیلات ارائه می شود تا با افزایش ظرفیت تولید ، زمینه توسعه فرصت های شغلی پایدار فراهم شود.
میرزایی گفت : متقاضیان واجد شرایط به منظور دریافت تسهیلات سرمایه در گردش طرح رونق تولید سال 96 می توانند با مراجعه به سامانه بهین یاب به نشانیwww.behinyab.ir نسبت به ثبت درخواست خود در قسمت تامین مالی واحدهای تولیدی کوچک و متوسط و طرح های نیمه تمام اقدام کنند.
رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت ورامین افزود : صاحبان واحدهای صنعتی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به حوزه صنعت و معدن این اداره مراجعه و یا با شماره تلفن 36296506 تماس حاصل کنند.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7254**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.