به گزارش روز جمعه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت، این تمهیدات شامل محدودیت تردد و توقف انواع خودورها همزمان با اقامه نماز عید فطر است.
برهمین اساس؛ تردد کلیه وسایط نقلیه از ساعت 4 صبح روز عید فطر در معابر محدوده خیابان شهید بهشتی از تقاطع سهروردی به سمت غرب تا خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان شهید علی اکبری از خیابان شهید مطهری به سمت شمال تا خیابان بهشتی، خیابان میرعماد از خیابان شهید مطهری تا خیابان شهید بهشتی ممنوع است.
همچنین این محدودیت ترافیکی در خیابان پاکستان در ضلع غربی مصلی امام خمینی(ره)، طول خیابان های هویزه و خرمشهر در حدفاصل صابونچی و خیابان شهید قنبرزاده، مسیر غرب به شرق بزرگراه رسالت در محدوده مصلی امام خمینی(ره) از تقاطع کردستان، مسیر شرق به غرب بزررگراه رسالت از پل سید خندان نیز اعمال می شود.
محدودیت تردد خط ویژه اتوبوسرانی در خیابان های شهید بهشتی و شهید مطهری اعمال خواهد شد.

*محدودیت توقف
براساس اعلام پلیس راهور تهران بزرگ، از ساعت 24 شب قبل از نماز عید سعید فطر نیز توقف تمامی وسایط نقلیه در محدوده های طول بزرگراه مدرس از میدان هفت تیر تا حقانی در هر 2 مسیر، طول بزرگراه رسالت از بزرگراه آفریقا تا بزرگراه صیاد شیرازی در هر 2مسیر (به استثناء اتوبوس های شرکت واحد)، طول خیابان شهید قنبرزاده در حدفاصل بزرگراه رسالت تا خیابان شهید بهشتی در هر 2 مسیر، طول خیابان شهید بهشتی از میدان تختی تا خیابان قائم مقام فراهانی، طول خیابان میرعماد در حدفاصل خیابان شهید مطهری تا خیابان شهید بهشتی ممنوع است.
همچنین در طول خیابان شهید مفتح در حدفاصل خیابان شهید بهشتی تا خیابان شهید مطهری (به استثناء اتوبوس های شرکت واحد)، طول خیابان پاکستان از خیابان شهید بهشتی تا بزرگراه مدرس، طول خیابان های هویزه و خرمشهر در حدفاصل قنبرزاده تا عشق یار(به استثناء موتورسیکلت)، محدوده ضلع غربی میدان هفت تیر در حدفاصل خیابان زهره و خیابان قائم مقام فراهانی و طول خیابان شهید مطهری در حدفاصل بزرگراه مدرس تا خیابان سهروردی توقف تمامی وسایط نقلیه ممنوع است.
محل استقرار تاکسی های ون ویژه جابجایی گمشدگان در پارکینگ لجستیک ارتش واقع در خیابان شهید بهشتی نرسیده به خیابان شهید مفتح تعیین شده است.
دراین گزارش تصریح شده، طول خیابان های هویزه و خرمشهر در ضلع شرقی مصلا، حدفاصل صابونچی و شهید قنبرزاده برای توقف موتورسیکلت های نمازگزاران پیش بینی شده است.
همچنین در محور رسالت، پارکینگ های حکمت، گل گشت، بنیاد مستضعفان و پارکینگ لجستیک ارتش واقع در خیابان شهید بهشتی نرسیده به خیابان شهید مفتح برای توقف خودروهای شخصی نمازگزاران پیش بینی شده است.
در صورت اشباع پارکینگ لجستیک محدودیت تردد ابتدای خیابان شهید قنبرزاده اعمال و خودرو نمازگزاران از کنار گذر پل سیدخندان به خیابان برازنده و سهروردی جنوب هدایت شده و خودروهای نمازگزاران به سمت بزرگراه حقانی شمال هدایت به صورت مورب پارک خواهد شد.
همچنین در صورت اشباع پارکینگ لجستیک محدودیت تردد از تقاطع حکیم- کردستان اعمال و وسایل نقلیه به بزرگراه همت و حقانی هدایت می شوند.
براین اساس، پارکینگ بیهقی واقع در میدان آرژانتین، طول خیابان شهید مطهری از ولیعصر(عج) تا پل مدرس در ضلع جنوبی، طول خیابان شهید بهشتی در حدفاصل قائم مقام فراهانی و خیابان ولیعصر(عج) در ضلع شمال و جنوب و معابر شرقی و غربی طول خیابان سهروردی شامل زینالی، کاووسی فر، خیابان اندیشه در شرق سهروردی برای پارک خودروها در نظر گرفته شده است.
پارکینگ لجستیک واقع در ضلع جنوبی خیابان شهید بهشتی قبل از خیابان شهید مفتح و طول خیابان های قائم مقام فراهانی و میرزای شیرازی برای انتقال خودروهای پاکسازی شده پیش بینی شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7245/9343**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.