به گزارش روز دوشنبه ایرنا از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران، اولین ‍«نمایشگاه رسانه های سلامت محور ایران» با همکاری سندیکای صاحبان صنایع داورهای انسانی ایران و در حاشیه نمایشگاه بین المللی ایران فارما و نمایشگاه کتب علوم پزشکی- دانشگاهی از 21 تا 23 شهریور ماه امسال برگزار می شود.
این نمایشگاه فرصتی مناسب برای رسانه های حوزه سلامت و پزشکی برای تعامل با صاحبان صنایع و فعالان بزرگ دارویی و پزشکی کشور است.
علاوه بر آن برگزاری این نمایشگاه امکان ارتباط مستقیم با فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته های پزشکی، داروسازی و سایر رشته های این حوزه را برای رسانه ها فراهم می کند.
در این فراخوان از تمام مدیران مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی با زمینه های سلامتی و پزشکی و پیراپزشکی که مایل به شرکت در این نمایشگاه هستند دعوت شده تا با ارسال پیام به آدرس ایمیلShtehran.tehran@farhangmail.ir تا 15 تیر ماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
متقاضیان می توانند برای کسب اطلاع بیشتر با شماره 88841246-021 دبیرخانه نمایشگاه تماس بگیرند.
همچنین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران در اطلاعیه ای دیگر از برگزاری دومین نمایشگاه کتب تخصصی علوم پزشکی- دانشگاهی با همکاری سندیکای صاحبان صنایع داورهای انسانی ایران همزمان با برپایی نمایشگاه بین المللی ایران فارما از 21 تا 23 شهریور ماه خبر داد.
این نمایشگاه با توجه به همزمانی با بازگشایی دانشگاه های علوم پزشکی، می تواند فرصت مناسبی برای ناشران علوم پزشکی- دانشگاهی برای تعامل بیشتر با دانشجویان ، اساتید و دانشگاه ها باشد.
در این اطلاعیه از تمامی ناشران کتب تخصصی در زمینه های پزشکی، پیراپزشکی و علوم دارویی که مایل به شرکت در دومین نمایشگاه تخصصی کتب علوم پزشکی- دانشگاهی هستند دعوت می شود تا پانزدهم تیر ماه با ارسال پیام به آدرس ایمیل Shtehran.tehran@farhangmail.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه این نمایشگاه به شماره 88841246-021 تماس بگیرند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/9353 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.