امیر عذیری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه حرکت در مسیر توانمند سازی و رفع وابستگی مددجویان تحت حمایت مهم ترین اولویت کمیته امداد است اظهار کرد: بازارچه عرضه تولیدات خودکفایی زنان سرپرست خانوار با هدف معرفی و فروش دستاوردهای تولیدی خانواده های تحت حمایت به مدت یک هفته میزبان بازدید کنندگان است.
وی افزود: این خانواده ها با دریافت تسهیلات از بانکهای عامل و صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد استان تهران توانستند علاوه بر رسیدن به خودکفایی شرایط اشتغال را برای دیگر افراد فراهم آورند.
عذیری به ایجاد بیش از دو هزار و 500 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد با اعتبار حدود 40 میلیارد تومان در سال گذشته اشاره کرد و تصریح کرد : 93 درصد از این مشاغل در شهرها و مابقی در روستاها با ایجاد شده است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران از بیش از 26 هزار و 400 نظارت فنی بر طرح های اشتغال در سال گذشته خبر داد و گفت : این تعداد نظارت به منظور جلوگیری از انحراف طرح ها و انجام کمک های فنی و پیشرفت فعالیت ها در بخش ایجاد اشتغال و هدف گذاری در مسیر توانمندی انجام شد.
به گفته وی بازارچه محصولات خودکفایی زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان تهران شامل پوشاک،وسایل تزیینی، صنایع دستی، گل و گیاه بوده و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی متروی تهران به مدت یک هفته(28 خرداد تا سوم تیرماه) از ساعت 8 تا 19:30دقیقه برای بازدید عموم دایر است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.