به گزارش ایرنا از فرمانداری شهرستان ری، هادی تمهیدی وقوع یک اتفاق معمولی را دلیل اصلی پخش این شایعات دانست و اظهار داشت: پس از رخ دادن این واقعه، خبر نادرستی که ناشی از یک شایعه بود در بین مردم پخش، و باعث اضطراب و نگرانی ایشان شد که خوشبختانه با ورود به موقع مامورین انتظامی، عملکرد صحیح مجریان برنامه و همچنین اطلاع رسانی درست، فضا مدیریت شد و برنامه احیا در کمال آرامش ادامه یافت.
وی افزود: برنامه های سومین شب از لیالی پر فیض قدر، امشب نیز طبق روال همه ساله برگزار می شود، پیش بینی های معمول انتظامی و ترافیکی نیز صورت گرفته است.
تمهیدی ادامه داد: تقاضا از مردم این است که به هیچ عنوان به شایعات و اخبار غیرموثق توجه نکرده و هرگونه خبری را از تریبون رسمی و مسئولان اجرایی پیگیری کنند.
تمهیدی، با اعلام اینکه خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی مطابق شب های اول و دوم قدر، رایگان است، گفت: خطوط مترو، اتوبوس ها و همچنین تاکسی هایی که زائرین را از محل های تعیین شده به حرم حضرت عبدالعظیم می رسانند، مطابق دو شب گذشته رایگان است.
وی افزود: همچنین پارکینگ های اطراف حرم برای پارک خودروهای شخصی زائران، فعال است، اما توصیه ما این است که مردم عزیز از وسائط نقلیه عمومی استفاده کنند.
تهمیدی گفت: همچنین از مردم تقاضامندیم که از همراه داشتن وسایلی نظیر فلاکس، گاز پیک نیک و اقلام ممنوعی از این دست خودداری کنند، زیرا که نگهداری این وسایل در قسمت امانات مشکل هست.
6139
انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.