احسان مقدم عصر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری مسابقه فوتبال ایران و ازبکستان در چارچوب مقدماتی جام جهانی روسیه در ورزشگاه آزادی تهران گفت: به منظور خدمات دهی به علاقه‌مندان این مسابقه برنامه زمان‌بندی ویژه برای سرویس‌دهی خط 5 مترو تهران در نظر گرفته شده است.
وی اظهار کرد: شرکت مترو تهران در روز دوشنبه 22 خرداد آمادگی کامل برای جابجایی تماشاگران فوتبال را دارد و خط 5 مترو تهران تا پایان بازی و جابجایی کامل تماشاگران فعال خواهد بود.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از خدمات ویژه به تماشاگران بازی های لیگ جهانی والیبال خبر داد و گفت: در زمان برگزاری مسابقات والیبال و به ویژه امشب خدمات شرکت مترو تهران تا پایان مسابقات ادامه خواهد داشت.
دیدار تیم های فوتبال ایران و ازبکستان در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، فردا (22 خردادماه) از ساعت 21:15 دقیقه در ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی برگزار می شود، تیم ملی فوتبال ایران در صورت پیروزی دراین مسابقه با 20 امتیاز به جام جهانی 2018 روسیه صعود می کند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود -انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7243/1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.