به گزارش ایرنا ، مسعود مرسل پور روز سه شنبه درجلسه بررسی صحت برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی در فرمانداری قرچک گفت : حضور پرشور و گسترده مردم ایران اسلامی پای صندوق های رای برگ زرین دیگری در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی رقم زد و ثابت کرد ملت ایران هیچگاه دست از آرمان های انقلاب بر نمی دارند.
وی افزود : امروز جدا از این که مردم چه کسی را به عنوان دوازدهمین رئیس جمهوری ایران اسلامی برگزیدند ، این حماسه مردمی بود که به واسطه لبیک گفتن مردم به فرمایشات رهبر معظم انقلاب رقم خورد و بار دیگر مقبولیت نظام به جهانیان ثابت کرد.
وی تصریح کرد: حضورمردم ایران در صحنه انتخابات و لبیک به ندای رهبری، وحشت دشمنان ایران اسلامی را در پی داشت و این حضور و پشتیبانی ، مهمترین عامل قدرت ایران است.
فرماندار قرچک افزود : امروز به واسطه هدایت های رهبر معظم ا نقلاب و حرمت خون شهیدان نه تنها در داخل کشور ، که در خارج از مرزهای ایران اسلامی ، ایرانیان با شور و شوق در انتخابات شرکت کردند و حماسه حضور خود را جاودانه کردند.
مرسل پور با اشاره به برگزاری با شکوه انتخابات در شهرستان قرچک گفت : با همکاری ، کمک و هماهنگی هیأت های نظارت و اجرایی، انتخاباتی با شور و نشاط و سالم در شهرستان قرچک برگزار شد و مشکلی در روند اجرای این رویداد مهم سیاسی رخ نداد.
وی گفت : مردم قرچک با حضور با شکوه خود ثابت کردند که از بصیرت و شناخت کافی برخوردار بوده و به هنگام و با شور در صحنه حضور دارند.
قرچک با 280 هزار نفر جمعیت در 30کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.