به گزارش خبرنگار ایرنا، سید شهاب الدین چاوشی عصر دوشنبه در اولین جلسه شورای اداری استان تهران در سال 96 افزود: فارغ از نتیجه انتخابات باید تلاش کنیم همه پای صندوق های رأی حاضر شوند زیرا مشارکت حداکثری نظام را در مقابل هجمه های خارجی بیمه می کند.
وی با بیان اینکه یکی از کارکردهای انتخابات تخلیه هیجان های سیاسی به شکل کنترل شده است گفت: انتخابات هم هیجان به همراه دارد و هم التهاب و هنر آن است که در کنار مدیریت هیجان ها تنور انتخابات نیز گرم شود.
چاوشی با اشاره به اینکه رقابت پرشور در حال شکل گیری است و بیش از 65 درصد حضور قطعی در انتخابات پیش بینی می شود تصریح کرد: این فرصت خوبی برای تقویت نظام است.
به گفته چاوشی،6 هزار و 400 شعبه اخد رأی در انتخابات روز جمعه تدارک دیده شده است و 97 هزار نفر در برگزاری انتخابات مشارکت دارند.
وی خاطرنشان کرد: سازماندهی نیروهای انسانی که در برگزاری انتخابات مشارکت دارند نیازمند هماهنگی همه دستگاه ها است.
رییس ستاد انتخابات استان تهران یادآور شد: همه در برگزاری انتخابات روز جمعه به عنوان امین مردم عمل خواهیم کرد تا تصویری از درستکاری و امانتداری در برگزاری انتخابات به رخ جهان بکشیم.
در این جلسه همچنین رئیس کمیته بازرسی ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه بیش از 7 هزار بازرس در انتخابات استان فعال هستند گفت: با همکاری همه دستگاه ها کار آموزش این تعداد بازرس انجام شد و همه دستگاه ها همکاری خوبی در تامین امکانات تاکنون داشته اند.
حسن کریمی افزود: مدیرانی که می توانند در روز برگزاری انتخابات به عنوان بازرس ویژه همکاری کنند اعلام آمادگی کنند.
اولین جلسه شورای اداری استان تهران در سال 96 عصر امروز (دوشنبه) به ریاست سید حسین هاشمی استاندار تهران و با حضور عادل آذر رئیس دیوان محاسبات کشور و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استان در محل استانداری تهران برگزار شد.
خبرنگار: سید جواد آل داود - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.