به گزارش ایرنا، رئیس این مرکز روز دوشنبه در مراسم بهره برداری از این مرکز با بیان اینکه این مرکز دارای سه اتاق عمل جراحی است؛ بخش بستری، کلینیک پزشک عمومی، فوق تخصصی چشم، زنان، داخلی، دندانپزشکی، قلب، گوارش، ارولوژی، ارتوپدی، گوش و حلق و بینی، آزمایشگاه، داروخانه و رادیولوژی را از دیگر بخش های این مرکز ذکر کرد.
زهرا حیدری گفت: این مرکز برای 60 کارمند و تکنسین و 60 پزشک مختصص ایجاد اشتغال کرده و در رابطه با بخش های مختلف این مرکز، 180 نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار می شوند.
وی با بیان اینکه این مرکز بخشی از مشکلات پزشکی و درمانی مردم جنوب تهران و شهرری را رفع می کند افزود: این مرکز در فضای 3 هزار و 400 متری و با سرمایه گذاری 200 میلیارد ریالی ساخت و تجهیز شده است.
حیدری گفت: مقوله بهداشت و درمان همواره در زندگی مردم اهمیت زیادی دارد و هر سرمایه گذاری در این بخش ضروری و به نفع آحاد مردم است.
وی با اشاره به محرومیت های مردم ری در بخش بهداشت و درمان گفت: حق این مردم کمتر از سایر نقاط تهران و کشور نیست و توسعه بخش های درمانی باعث می شود که مردم جنوب تهران در مراکز دیگر بخش های شهر سرگردان نشوند.
وی گفت: بسیاری از بیماران در جنوب تهران و شهرری که دچار حادثه می شود به علت بعد مسافت تا رسیدن به مراکز مناسب درمانی فوت میکنند و یا به ضایعات جبران ناپذیری دچار می شوند.
حیدری در بخش دیگری از اظهارات خود با گلایه از مسئولان شهرستان در مورد عدم حمایت از ساخت این مرکز گفت: انتظار بیشتری از مسئولان شهرستانی و وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی داشتیم.
وی با بیان اینکه اموز نیز در این مراسم مسئولان شهرستانی را دعوت کردیم اما هیچکدام حضور نیافتند افزود: از برخی مسئولان گله مندی زیادی داریم.
6139
انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.