محمد رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نمایشگاه کتاب تهران که به مدت 10 روز (13تا 23 اردیبهشت ماه)در شهر آفتاب برگزار شد و شهروندان از 200نوع فعالیت ورزشی استفاده کردند.
وی خاطر نشان کرد: در نمایشگاه کتاب، سازمان ورزش شهرداری با در نظر گرفتن 120 غرفه ورزشی در 2 سالن در ضلع شرقی و غربی نمایشگاه کتاب خدمات رایگانی را به شهروندان ارائه کرد.
وی با بیان اینکه همگانی شدن ورزش ماموریت سازمان ورزش شهرداری است، خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری 40 جشنواره ورزشی به صورت رایگان برای خانواده های تهرانی در نظر گرفته شده است.
رضایی با اشاره به برپایی غرفه‌های مختلف ورزشی در نمایشگاه کتاب که به غنی سازی اوقات فراغت شهروندان کمک کرد، افزود: در نمایشگاه کتاب غرفه های سازمان ورزشی فعالیت هایی در زمینه بازی های مهیج، هوایی، بومی و محلی، کودک و نوجوان، ورزش های بادی، فکری، تنیس و فعالیت های میزی، بازی‌های کنترلی، تیروکمان، تیراندازی با تفنگ بادی، فوتبال دستی و پرتاب حلقه را برای علاقه مندان در نظر گرفته شده بود.
به گفته رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران، جشنواره تفریحی ـ ورزشی شهر آفتاب همزمان با زمان برگزاری نمایشگاه کتاب از 13 تا 23 اردیبهشت ماه از ساعت 9 صبح الی 8 شب پذیرای عموم بازدیدکنندگان بود.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار:امین کمالی فر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.