به گزارش ایرنا ، محمدکرم محمدی روز شنبه در دیدار با رؤسای هیات مذهبی شهرستان پیشوا که در حسینیه سید الشهداء برگزار شد اظهار کرد: اصول جامعه اسلامی، بر مبنای جامعه توحیدی استوار است که در آن، همه از رفاه برخوردار بوده و به سمت درستکاری، صداقت و شفافیت پیش بروند.
وی افزود : افراد جامعه منتظر ، باید اهلیت پذیرش منجی عالم بشریت را برای سعادت زندگی انسان ها داشته باشند و در چنین جامعه ای تعامل، وحدت و پویایی استقرار دارد.
فرماندار پیشوا گفت :جامعه منتظر الزاماتی را می طلبد و از آن جمله برخورداری از انسان های وارسته ای است که به دنبال تحقق یک جامعه اخلاق مدار و تامین کننده منافع همه آحاد ملت است.
رئیس حوزه انتخابیه شهرستان پیشوا با اشاره به اهمیت انتخابات 29 اردیبهشت گفت : با توجه به معنای انتظار و لزوم تلاش در این مسیر، باید زمینه حضور و بروز استعدادهای مختلف را در جامعه فراهم نماییم و با حضور خود در صحنه انتخابات، زمینه ظهور را تحقق ببخشیم.
وی گفت: امروز ایران اسلامی به عنوان ام القراء مسلمین، از مسلمانان مظلومی که مورد تاخت و تاز عوامل استکبار و مسلمان نماهای تکفیری قرار گرفته اند، دفاع می کند که این پاسداری و دفاع از دین و انسانیت، میسر نخواهد بود مگر اینکه با ظهور همه استعدادها، تصمیم سازی و تصمیم گیری در جامعه تسهیل گردد.
محمدی افزود : یکی از راه های تحقق بروز استعدادهای کشور ، برگزاری انتخاباتی با شکوه می باشد که نشان دهنده حضور مردم در صحنه برای تحقق آرمان های دینی و انقلابی است.
وی افزود: تریبون هایی که از طریق بیت المال فراهم آمده اند می باید که برای همه مردم استفاده شود و نه اینکه در اختیار گروه و اشخاص خاصی قرار بگیرد که در این صورت نه تنها نمی توان حماسه ظهور و انتظار را تحقق بخشید بلکه می تواند با بروز بداخلاقی ها، زمینه ساز سوء استفاده عده ای در شکستن اتحاد و وحدت مردم باشد.
محمدی با اشاره به انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: 6 شخصیت و رجل سیاسی که امروز برای تصدی مقام ریاست جمهوری به رقابت می پردازند به وسیله شورای نگهبان احراز و تائید صلاحیت شده اند که اهانت به هر یک از آنها خطا و اشتباه است.
وی گفت: نباید انتظار داشته باشیم که گرایشات سیاسی همه جامعه با گرایشات ما همسو باشد بلکه مردم جامعه در تصمیم گیری آزاد هستند و هر تصمیمی که بگیرند مبارک و فرخنده خواهد بود.
فرماندار پیشوا در پایان بیان داشت: سعی کنیم با اخلاق و رفتار شایسته، گسل های اخلاقی را که منتج به گسل های هویتی می شود ترمیم کنیم و نه اینکه با دامن زدن به آنها، شکاف میان طبقات جامعه را هر روز بزرگ تر و فاصله میان آنها را بیشتر نماییم.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.